Festival mitja pensió (Servitabor)

Post 71 of 81
Festival mitja pensió (Servitabor)

El proper divendres 30 de maig a les 19.00h de la tarda !!!!

Novament podreu tornar a gaudir del fantàstic espectacle de música i ball que fan els vostres fills i filles els de P-3 fins a 6è que es queden a dinar durant tot el curs a l’escola, i que portem preparant dies i dies i esperem que us agradi mes que mai.

Novament com cada curs us esperem a tots i totes…..

Aprofitem per desitjar a totes les famílies molt bon estiu!!!!

MENU